კომპანიის სახელის შერჩევისას ყველაზე ხშირად დაშვებული შეცდომები

თარიღი November 3, 2016
კატეგორია: საინტერესო სტატიები | დაამატე კომენტარი

შეიძლება ითქვას, ახალი ბიზნესისთვის შესაფერისი სახელის შერჩევა სახლისთვის სახურავის დადგმას ჰგავს, რომელიც აერთიანებს და იცავს მას. საკმარისია მხოლოდ მცირე დაზიანებაც კი, რომ მთელი კონსტრუქცია საფრთხის წინაშე დგება. სწორედ ამიტომ, მართალი ბრძანდებით თუ ფიქრობთ, რომ სახელი მნიშვნელოვანწილად განსაზღვრავს ბიზნესის წარმატებას, საწყის ეტაპზე მაინც.

გთავაზობთ ამ დროს ყველაზე ხშირად დაშვებულ შეცდომებს.

უმჯობესია, მსჯელობაში ჩართული იყოს შეძლებისდაგვარად მცირე, თუმცა რეალურად ღირებული ადამიანთა ჯგუფი. ისინი, ვისაც რეალურად შესტკივათ გული კომპანიის ბედ-იღბალზე და ყოველგვარი ეგოს კარნახის გარეშე შეუძლიათ რეკომენდაციის გაცემა. სასურველია ასევე გვერდით განსხვავებულად მოაზროვნე ადამიანის ყოლაც ჯანსაღი კრიტიკის მოსასმენად.

რა თქმა უნდა, რთული სახელი არ გამორიცხავს ბრენდის წარმატებას და პირიქით. მაგალითისთვის Xerox ან Kodak-იც კმარა, თუმცა თითქმის ყველა შემთხვევაში ისინი ბაზრის ნოვატორებს წარმოადგენდნენ ან საკმაოდ დიდი ფინანსური რესურსი დახარჯეს ბრენდის პოპულარიზაციისთვის.

  1. Quantum Computer Services » AOL
  2. BackRub » Google
  3. Sound of Music » Best Buy
  4. Apple Computers » Apple, Inc.
  5. Research in Motion » Blackberry
  6. Brad’s Drink » Pepsi-Cola
  7. 7. Tokyo Tsushin Kogyo » Sony
  8. Starbucks Coffee, Tea and Spice, Il Giornale Coffee Company » Starbucks
  9. Blue Ribbon Sports » Nike
  10. DrivUrSelf » Hertz Rent-A-Car
  11. AuctionWeb » eBay
  12. Computing Tabulating Recording Corporation » IBM
  13. Marafuku Company, Nintendo Playing Card Company » Nintendo
  14. Pete’s Super Submarines » SUBWAY
  15. Wards Company» Circuit City
  16. Stag Party » Playboy
  17. Firebird » Firefox
  18. Confinity » PayPal
  19. Jerry’s Guide to the World Wide Web » Yahoo

1

კომენტარები

comments